Rozkład dnia dzieci 3 i 4 – letnich
Godz. od-do | Czynności/rodzaj zajęć |
6:00 – 8:30 | Schodzenie się dzieci, zajęcia opiekuńcze, zabawy indywidualne w małych zespołach, zabawy kołowe i taneczne, praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym,
ćwiczenia poranne. |
8:30 – 9:00 | Czynności higieniczne.
Śniadanie. |
9:00 – 9:15 | Zajęcia dydaktyczne z całą grupą w oparciu o podstawę programową oraz realizowany program wychowania przedszkolnego. |
9:15 – 10:30 | Zabawy swobodne, praca w małych zespołach. |
10:30 – 11:30 | Pobyt na świeżym powietrzu.
Czynności higieniczne przed obiadem. |
11:30 – 12:00
|
Obiad.
Czynności higieniczne po obiedzie. |
12:00 – 14:00 | Odpoczynek (leżakowanie dzieci 3-letnie). Słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek muzycznych i literatury dziecięcej. |
14:15 | Podwieczorek. Zabiegi higieniczne. |
14:30 – 16:30 | Zabawy rozwijające aktywność dziecka.
Gry stolikowe. Zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne. Zabawy dowolne dzieci . Rozchodzenie się dzieci. |
Rozkład dnia dzieci 5 i 6 – letnich
Godz. od-do | Czynności/rodzaj zajęć |
7:00 – 8:30 | Schodzenie się dzieci, zajęcia opiekuńcze, zabawy indywidualne w małych zespołach, gry stolikowe, zabawy kołowe i taneczne, praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. ćwiczenia poranne. |
8:30 – 9:00 | Czynności higieniczne.
Śniadanie. |
9:00 – 10:30 | Zajęcia dydaktyczne z całą grupą w oparciu o podstawę programową oraz realizowany program wychowania przedszkolnego.
Zabawy swobodne, praca w małych zespołach. |
10:30 – 11:30 | Pobyt na świeżym powietrzu.
Czynności higieniczne przed obiadem. |
11:30 – 12:30 | Obiad.
Czynności higieniczne po obiedzie. |
12:30 – 14:00 | Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy dowolne dzieci według wyboru.
Pobyt na świeżym powietrzu. Spacer, obserwacje środowisk przyrodniczych. |
14:00 – 14:30 | Podwieczorek. Zabiegi higieniczne. |
14:30 – 16:30
|
Zabawy rozwijające aktywność dziecka, Gry stolikowe. Zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne. Zabawy przygotowujące do nabywania umiejętności szkolnych. Zabawy dowolne dzieci według wyboru, rozchodzenie się dzieci. |